keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Taaperotapaamisia, osa 2

Hassua kyllä minusta näyttää kehittyneen taaperoryhmän kantava voima. Ryhmä ei saanut aikaiseksi kokoontua kertaakaan minun lomallaollessani mutta tälle torstaille olemme saaneet sovittua tapaamisen. Minun aloitteestani. 

En edes tiedä miksi tulen aina lähettäneeksi sähköpostin ryhmäläisille kootakseni meidät yhteen. En ole koskaan ollut ryhmäihminen - kaikista ryhmistä tuntuu löytyvän ihmisiä jotka ärsyttävät minua - enkä mitenkään erityisesti halua olla tämän tai minkään muunkaan ryhmän keskiössä. Taaperokerholaisista kukaan ei sinänsä aktiivisesti raivostuta minua mutta ryhmädynamiikka takaa sen, että en tunne oloani aivan kotoisaksi tapaamisissa. 

Kun Miko oli pienempi muitten lasten tapaaminen oli tärkeämpää koska hänellä ei ollut kotona leikkikaveria. Matilda on kuitenkin Mikon myötä oppinut jo nyt puolitoistavuotiaana paljon lelujen jakamisesta ja yhdessä leikkimisestä eikä hän minusta oikeastaan tarvitse näitä tapaamisia. 

Enkä oikein tiedä tarvitsenko niitä itsekään. Huomasin ilokseni Belmopaniin palattuamme, että minulla on täällä paljon kivoja kavereita. Suunnitteilla on ainakin kolmet kahvitreffit, ystävän syntymäpäivät, ja muita tapaamisia. Koska minulla on omaa aikaa vain parisen tuntia joka arkiaamu, olisi varmaan viisasta jättää taaperot tapaamatta ja käyttää aika sen sijaan kahvitteluun ja asioiden hoitamiseen… Mutta näin vain lupasin mennä torstaina tapaamiseen jonka tosiaan olen itse kutsunut koolle. 

Onneksi sentään joku muu tarjoutui olemaan emäntänä. Semminkin kun itse asiassa nyt juuri näyttää siltä, että olen liian flunssainen lähtemään tällä viikolla tapaamaan taaperoita tai yhtään ketään muutakaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!